Makronky na svatbu - kde je nekupovat

S narůstající oblibou svatebních sweet barů, které doplňují, nebo někdy zcela nahrazují klasické zákusky, roste i počet nevěst, které si přejí mít na svatbě právě makronky.

Není se co divit. Tahle křehká francouzská cukrovinka skvěle chutná i vypadá.

Ovšem pozor. Jestli je u něčeho opravdu potřeba odborníka na slovo vzatého, pak u přípravy makronek. Možná se to nezdá, ale jsou poměrně náročné na výrobu.

Jednou za čas nabízí makronky i Billa. Balení 4 kusů za 40 Kč v tmavé papírové krabičce.

(Nevím, jestli je mají v nabídce právě teď. Já je kupovala v květnu 2017, ale posledně jsem je viděla v obchodě i před pár měsíci.)

Před naší svatbou mi to nedalo a koupila jsem je. Přece jen, kdyby byly dobré, značně bychom ušetřili, když běžná cena makronek je většinou 25 Kč za kus a výš.

---
Tak ne.
Nekupujte je.
---
Jak jsem už psala, u makronek jde o precizní provedení a kvalitu. Není alternativa, jak je udělat jinak a pořád stejně dobře.

V případě těch z Billy se to potvrdilo.
Kromě toho, že nemají úplně správný tvar, tak především jsou hodně tvrdé a chuťově nemají s pravými makronkami NIC  společného.
Spíš připomínají značně tuhé piškotové těsto slepované marmeládou.

Tohle není o "snobáctví" a o mém perfekcionismu. Tohle je opravdu nepovedené.
---
Nemám ve zvyku něco hanět, ani v tomto případě nebylo cílem očernit můj jinak oblíbený supermarket.
Ale tohle je svatební blog.
Píšu sem postřehy, které se osvědčily při organizování naší svatby a můžou se hodit někomu dalšímu.

Proto tenhle post. Doufám, že uchráním pár párů od špatné investice.

A pokud chcete opravdu dobré makronky, pak je nabídka na trhu dostatečně velká a až na pár výjimek jsou ceny výrobců hodně podobné.

Ale o tom zase jindy. 
Hezký čtvrtek.









Foto: Pinterest

Komentáře