Děkuji Vám, tohle jsem nečekala..



---
Moc děkuju!
Web "Káva pro něvěstu" běží teprve 9 měsíců a uživateli byl otevřen již 5659 x.

Nevím, jestli je to hodně nebo málo, protože jsem žádnou webovou stránku nikdy nespravovala.
Pro mě osobně to ale hodně je.

Jsem totiž úplně normální holka, která začala psát spíš sama pro sebe než pro někoho.

Protože si chtěla poznamenat útržky a postřehy ze své vlastní svatby, které jí přišlo škoda zapomenout... přece jen, vzpomínky časem blednou.

A myslela si, že bude fajn, mít to všechno hezky pohromadě. A poslechla pár jiných holek, které jí řekly, že je to zajímá a chtěly si to taky přečíst.
---
To, že si tahle stránka našla svoje čtenářky, je pro mě obrovská radost a nečekaný bonus.
Zároveň je pro mě důkazem, že pokud Vás něco baví, měly byste to dělat (mělY- protože předpokládám, že tady mám hlavně holky). Aspoň nějak začít. Úplně obyčejně. A když nic jiného, aspoň Vám to bude přinášet potěšení.

Tímhle vším chci říct vlastně jen jedno - obrovské DĚKUJU!

Komentáře

  1. Pro mě je zase obrovská radost a spousta uklidnění číst tvoje články! V tom předsvatebním shonu je to ohromná pomoc <3

    V.

    OdpovědětVymazat
  2. A my děkujeme Tobě za krásné články :) Radost číst! :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat