Nádherné řasy? Jde to i bez chemie, lepidel a drahých salonů!

Toužíte po řasách jako panenka, ale nechcete dávat spoustu peněz za permanentní prodloužení v salonu? Nechce se vám piplat s přilepováním těch umělých? Máte citlivou pleť nebo jste alergik, takže ani jedné z těchto variant nedůvěřujete?
V tom případě mám pro Vás přímo bombu!



Novinka na trhu která Vás finančně nezruinuje, je praktická a hodí se jak na slavnostní příležitosti, tak pro denní nošení.
Ještě považuju za nutné říct, že nejsem žádná beauty bloggerka, nikdy jsem články tohohle typu nepsala... To jen na okraj, aby si někdo nemyslel, že ze sebe dělám něco, čím nejsem. Nikdy bych nepropagovala něco, co jsem nevyzkoušela a nebyla s tím spokojená.
---
Abych začala od začátku.
Když jsem měla před svatbou, řešila jsem, stejně jako mnoho nevěst, zda jít do nějakého způsobu prodloužení řas.Každá chceme ve svůj velký den vypadat co nejlíp a tak přemýšlíme, jestli tímhle ještě nepodtrhnout líčení.

Jenže...
Pokud to vezmu podle sebe. Nechtělo se mi jen kvůli jednomu dni dát spoustu peněz za permanentní prodlužování řas. Navíc jsem od víc holek slyšela, že i když šly do opravdu dobrého salonu, po sundání měly ty své dost oslabené.

Nalepovací umělé řasy jsou druhá možnost. Já mám dost citlivou pleť a taky jsem alergik. Nebyla jsem si jistá, jak na lepidlo na řasách zareagují moje oči.

Má úžasná vizážistka mi nakonec dala její od MACu, které obstály na jedničku. Nicméně vím, že ne každá to lepidlo na řasy snese.
A v neposlední řadě - pokud chcete krásné řasy nejen na svatbu, ale i pro jiné příležitosti, umělé řasy nalepit tak, aby to vypadalo dobře, každá neumíme. Teda aspoň já fakt ne. A jak říkám, bojím se je aplikovat bez vizážistky, nikdy nevím, jestli se mi neozve ta alergie.
---

A teď se dostávám k tomu hlavnímu!
Na trh přišly nové
MAGNETICKÉ ŘASY "Babe Wings".
Jedná se o lehoučké a opravdu krásně a přirozeně vypadající řasy, na nichž jsou upevněny maličké magnetické pásky.
Pomocí těchto pásků se řasy přicvaknu přímo na vaše přírodní řasy, takže minimální kontakt s pokožkou, žádná chemie, žádné patlání lepidla.
Řasy jsou díky tomu vhodné právě i pro alergiky.

Babe Wings řasy se prodávají ve třech provedeních,
cena je 860 - 940 Kč, podle hustoty a délky.
Myslím, že na svatby se nejvíc hodí verze "Dramatic".

Dávají se na nalíčené řasy a vydrží sport i celodenní nošení.
Super je to, že jsou použitelné opakovaně, nevyhodíte je hned po jednom použití. Jak dlouho vám vydrží, záleží na tom, jak dobře se s nimi naučíte manipulovat a jak se k nim chováte.

Důležitá věc - řasy vypadají na očích přirozeně, nepůsobíte dojmem, že máte na očích připevněné plácačky na mouchy :).

Řasy se dají na oku po upevnění ještě jemně dotvarovat tak, aby opravdu kopírovaly tvar vašich pravých řas.

Nevhodné jsou pouze pro opravdu jemňoučké blonďaté řasy- přece jen je musíte mít na co přicvaknout.  

Doporučuju řasy nasazovat na dostatečně osvětleném místě u zrcadla a při prvních pár aplikacích počítat s tím, že vám chvíli potrvá, než se to naučíte.
Jak ale najdete ten správný grif, jde to už v pohodě a rychle. Z toho důvodu je lepší koupit si poprvé jinou variantu, než nejjemnější verzi "Glamour", jelikož ty se nandávají díky své jemnosti nejhůř.

Pro dokonalý efekt doplňte linkami na horním víčku.

Podrobnější popis najdete na instagramu A.N.D.U.L.A.

Řasy koupíte na stránkách Babe Wings

Hezký nedělní večer dámy. Já si jdu dát kávu a pustit nějaký film :).







Komentáře