10- minutové cvičení v pohodlí domova

Mnohá nevěsta by ráda před svatbou trochu vyladila formu.
A nejen nevěsty, my ženy obecně v tomhle období začínáme řešit, že plavková sezona startuje za pár měsíců a tak, pokud chceme zhubnout, je nejvyšší čas něco s tím provést. Kromě optimálního jídelníčku, který je základem, hledáme samozřejmě vhodný druh pohybu.

Pokud vám nejsou sympatická fitness centra, nechcete platit vysoké sumy za permanentku, nebo nemáte moc času vypadnout na dvě hodiny z domu, tady je záchrana.
---

Modelka, Česká Miss 2012, manželka fotbalisty Pavla Kadeřábka a momentálně také "žena v domácnosti" a maminka malé holčičky Tereza Kadeřábková je známá nejen svou krásou, skvělou postavou a láskou ke sportu, ale také tím, že není jen další nudnou modelkou, pro kterou je cukr cizí slovo a nejlepším kamarádem dieta.

Její instagramová stránka je jasným důkazem toho, že doma peče i klasické dezerty, v neděli na stole voní bábovka a s partnerem si umějí užít dobré jídlo a pohodu.
 


Nedávno natočila video o cvičení, které v pohodě zvládnete doma. Když se těch pár cviků naučíte, nezaberou vám navíc ani moc času. 


"Nejsem žádný profesionál, ale cvičení miluju a věnuji mu hodně ze svého času. Mám doma malou holčičku Emu, kvůli které jsem omezila návštěvu fitka a začala jsem cvičit doma. Cvičím hlavně podle sebe, ale inspiraci čerpám i z minulosti, kdy jsem měla možnost setkat se s mnoha fitness trenéry a s lidmi, kteří dělají sport aktivně a v mnoha případech i na vrcholové úrovni.  

Se svým prvním workoutem natočeným na youtube mi pomohla fitness trenérka Lucka Dytrychová, se kterou jsem se kdysi seznámila právě ve fitku. Ve workoutu jsme použily cviky, které doma často cvičím."

Odkaz na video zde↓



Zdroj: Instagram a YouTube kanál Terezy Kadeřábkové

Komentáře