Rainy day a co právě dělám

Dobré ráno, haló, jste tam :) ?
Chci vás jen tak pozdravit :). 

Rainy day
Taky vás překvapil ten dnešní vydatný déšť? Já po všech těch měsíc trvajících předpovědích, kdy opakovaně hlásili, že má pršet a nikdy to, až na pár bouřek, nevyšlo, ani nevěřila, že to přijde.

Sice se teď asi do plavek neopálíme, ale zase třeba na knížku, film, velkou kávu nebo udělání nějaké dlouho odkládané práce je tohle paráda.
---
Rozpracováno...
Za sebe chci nahlásit, že se neflákám. Mám mimo jiné rozdělaný rozhovor s majitelkou krásného webu Druzickovani.cz a myslím, že bude stát za to si ho přečíst.
---
Právě sedím u kávy v kanceláři a přemýšlím, jestli by nějak nešlo se rozkrájet, abych líp stíhala všechno, co chci.

Na dentální klinice, kam chodím, se totiž rozhodli, že vytržení mého moudráku (nevím, proč se mu říká zub moudrosti, když ten zub je přece úplně blbej a jsou s ním jen starosti) nepočká do září, jak jsem si to plánovala :).
Takže dnes odpoledne mě čeká veliká radost ve společnosti stomatochirurga. 

Do konce týdne mám ještě objednané k upečení cupcakes na dvě oslavy. To ten chirurg neví.
Protože podle něj bych měla být po trhání pár dní v klidu.
Tak doufám, že se moje pusa rozhodne chovat rozumně a bude se rychle hojit, protože stihnout to nějak musím. Logicky :).

Přeju vám, ať máte krásný pohodový týden s větším množstvím volného času a kdo právě chystá svatbu, ať se všechno daří jak má :).
Photo: Pinterest

Komentáře