Svatební dekorace, které nestojí majlant


Ahoj holky, jak jste si užily svátky? Já pohodově, s rodinou. Byly to zároveň naše první Vánoce, kdy jsme strávili s mužem Štědrý večer jen spolu. Až do svatby jsme ho každý trávil se svými rodiči. 
---
Loňská zima pro mě byla obdobím, kdy jsem začínala vyrábět a nakupovat dekorace na naši svatbu. 
V souvislosti s tím je dnešní článek o tom, jak se poprat se zásadním problémem velkého množství nevěst:

 svatební dekorace VS rozpočet

Vzpomínám si na to, jak jsem se vždycky zasekla u toho, že když jsem na nějakém e-shopu naházela do košíku příslušné kousky, ať už hotové, nebo jen materiál na výrobu, často jsem je nakonec zase "vyházela" a nekoupila nic, protože mi výsledná suma prostě přišla moc.
Jasně, člověk počítá s tím, že za svatbu se musí zaplatit, ale zase logicky nechcete platit nesmyslné částky za hlouposti.


Kolikrát se mi stalo, že jsem našla něco za pár korun, jenže když jsem toho pak potřebovala třeba 70 ks, protože jsme počítali se 70 hosty, tak najednou už to bylo dost.
Např. jmenovka za 15 Kč vypadá na první pohled levně, jenže pro 70 lidí za ně dáte 1050 Kč. A to mi přišlo přehnané na to, že jde jen o obyčejné jmenovky.

Co s tím?
Při snaze ušetřit jde hlavně o kreativitu a schopnost představit si, jak bude váš výtvor vypadat v místě svatby.
Součástí naší svatební tabule byly např. na stříbrno nastříkané borové šišky.
Chtěla jsem, aby na stolech bylo něco malého navíc. Nějaké drobné dekorace, které doladí celek a díky kterým budou stoly plnější.
Když jsem šla se sprejem v jedné ruce a taškou šišek v druhé na balkon poprvé tenhle nápad vyzkoušet, říkala jsem si, že to možná bude vypadat nic moc. Nakonec to dopadlo dobře a když se šišky pak rozmístily po prostřených svatebních stolech, všechno to do sebe zapadlo.

Tím jsme ušetřili dost vysokou sumu a ještě nám to hosté chválili, že to vypadá originálně a líp, než nějaké kamínky, konfety, sošky apod.



Přikládám pár dalších obrázkových typů :):
Obyčejné hnědé pytlíčky, které seženete v každém papírnictví, do nich klasický papírový kapesníček, popsat černou fixou, uložit do košíčku. Efektní pomůcka "na slzy štěstí" je na světě.


Jednoduché zavařovací lahve už jsou svatební klasikou. Můžou být ovázané krajkou, mašlí, popsané barvou nebo nechané jen tak. Ani dovnitř není nutné shánět žádné stylové svíčky, postačí obyčejné bílé. Kombinace takhle jednoduchého "homemade" svícnu a slavnostní tabule už se postará o efekt.

Další možnost využití nastříkaných šišek. Můžete rovnou přidat i proutí nebo větší větve, zapíchnout do vázy, květináče, košíku, atd. a wow efekt máte zaručen.

Květiny v květináči z balkonu nebo zahrady lze použít také. Stačí květináč schovat do obalu, co se bude hodit ke stylu svatby. 

Příbory můžeme prostě ovázat mašlí. Nic víc, nic míň. Krása je v jednoduchosti.







Komentáře