Svatební cesta- odlet do země bez signálu


Zítra odlétáme na svatební cestu.
Na Kubu, do Varadera.
Říká se, že v dnešní době je luxus být "offline". Tak tohoto luxusu my si užijeme dosyta. Na Kubě totiž není skoro nikde datové připojení.
---

Stejně je to zvláštní. My letíme na svatební cestu. Na SVATEBNÍ CESTU!


Nějak se mi tomu nechce věřit. Já, Lenka, jsem v životě došla do fáze, kdy letím na líbánky.
Ani nevím, jak jsem to dokopala až sem.
Člověk má v hlavě celý život nějaké sny, plány, představy, přemýšlí, jak by co jednou chtěl. A najednou jste ve fázi, kdy to, co jste si představovali celý život, žijete.

Jak jsem psala v prvních dvou článcích, vždy jsem uvažovala o tom, jaká bude jednu moje svatba. Jestli teda nějaká bude. A jaký bude můj muž. Jestli teda potkám nějakého, co by stál za to, abych se rozhodla být po jeho boku do konce svých dní.

A najednou je to tu. Jsem vdaná a doma teď manžel jí oběd a balí svůj kufr, zatímco ten můj je sbalený už od včerejší noci, protože dnes musím být ještě v práci.



Takže jo, letíme na Kubu. Těšila bych se na dovolenou, i kdybychom jeli jen na chatu tady v Čechách. Na tuhle destinaci jsem především zvědavá. Upřímně, není to místo, o kterém bych snila celý život. Možná i díky režimu, který tam panuje, mě nikdy nenapadlo zaměřit svou pozornost tímto směrem. 

Jenže jsme chtěli svatební cestu k moři a z důvodu manžela pracovní vytíženosti jsme ji nestihli v létě.

A na podzim zkrátka musíte k moři daleko, ať se vám ta dlouhá cesta letadlem chce absolvovat, nebo nechce. Mě nechce. Mám strach z létání a především z letišť. Z toho, že se ztratím, nebo že moje kufry se ztratí, nebo že něco nepochopím, nestihnu let, bude mi v letadle zima, nebo horko...
Doufám, že nejsem sama, kdo to takhle má.

---
Jako lék proti stresu jsem si koupila šaty. Logicky. Taky plavky, legíny do letadla a ještě jedny šaty. A ještě pár topů. Ty teda zůstaly někde zaseknuté na cestě, takže se mnou nepoletí. Ale aspoň budu mít na co se těšit po příletu zpět domů.


Po návratu se pokusím sesmolit nějaký článek na téma svatební cesta a hodit sem případné typy k destinaci.Krásný den všem.

L.

Komentáře

  1. Jestli jste si užili tak moc svatební cestu, tak to vám teda závidím. My jsme přistáli na Havaji a můj přítel hned na letišti přišel o jeho snubní prsten. Byl to nešťastný začátek naší dovolené, ale nakonec jsme si to v rámci možností užili. Vždyť v hotelu s 5* to ani nešlo jinak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravim, tak to je teda mazec :(. Našel se, nebo ne :-(? Hlavně, že jste si to ale nakonec užili a že se Vám povedlo při současných podmínkách vypadnout. Přeju moc a moc štěstí do dalších let :). L.

      Vymazat

Okomentovat