Jsem zasnoubená!

JSEM ZASNOUBENÁ!

Je mi velkým potěšením moct oznámit, že jsme se po ročním vztahu zasnoubili.

Upřímně řečeno, myslela jsem si, že ho možná už nikdy v životě nenajdu. Nakonec se mi splnilo do puntíku všechno, co jsem si kdy přála. I to, co jsem měla schované někde v nejzastrčenějším šuplíku vzadu v hlavě a dělala, že to tam není, protože mi to přišlo jako až moc velké snění.

Často jsem nicméně přemýšlela, jestli tam někde je. A pokud ano, jaký je. Co asi zrovna dělá, jak teď právě žije...

Dnes jsem přesvědčená, že každé zlomené srdce a nevydařený vztah jsou jen dlaždicemi na vaší cestě domů. Za něčím a někým lepším. 


A tak chci říct, nenechte si nikým vzít svoje sny a to, kdo jste.
Nenechte špatné lidi způsobit, že ztratíte víru v lásku, protože to, že vám to s někým nevyšlo, ještě neznamená, že všichni jsou stejní. 

Láska je. Nenechte nikoho, aby se vás snažil dotlačit do něčeho, co nejste a předělat vás. Nenechte nikoho nutit vás si myslet, že jeho zlé chování vůči vám je normální a že si musíte zvyknout. Nenechte nikoho srážet vaše sny a vaši hodnotu.

Protože někde na světě je někdo, kdo si přesně vás vysnil a přesně vás hledá.

PS: Mně se splnil dokonce i dětský sen, kdy jsem už asi ve 3 letech díky Krkonošským pohádkám chtěla, aby se můj manžel jmenoval Kuba.

Děkuju za něj nahoru každý den.





Komentáře