Pěna dní: střípky z mého života 3

Všechno, co sem na blog píšu, píšu od srdce. To je základní princip, na kterém tenhle blog stojí. Na kterém kdysi vůbec začal.
Proč vlastně se mě začalo tenkrát tolik lidí ptát na naši svatbu a na pomoc s tou jejich.
Láska.
Láska ke svatbám. Láska k životu.
Víra.
Víra v lásku, v manželství, v Boha a v to, že dělat, co milujete a co umíte, je posláním.
---

Navíc jsem perfekcionista. Než dělat něco napůl jen z "musu", raději to nedělám vůbec.
Takhle nastavené to mám se vším v životě.
Proto jsem sem nechtěla psát cokoli jen z povinnosti. 

Z uplynulých měsíců se můžete na nějaké novinky a příspěvky proto podívat jen na facebooku a instagramu - jak na mém osobním účtu, tak na účtu blogu :).
Aspoň tam jsem se snažila občas něco postnout.

---

Nyní mám rozpracovaných několik článků i zajímavých receptů, které plánuji zde uveřejnit.

Věřím v lepší zítřky.
A jak jsem řekla, miluju život. I s jeho temnějšími stránkami. Zkrátka k němu patří.

Teď už snad konečně i na mém nebi svítá. A tak se chci pomalu zase pustit i do práce tady.

Děkuji vám za trpělivost a také za hezké zprávy na instagramu, reakce na stories a žádosti o recepty. Ani nevíte jak to potěší, když je vše kolem šedivé jak listopadové ráno.
---


Komentáře