Rozhovor s nevěstou: romantická svatba v jarní přírodě

Listopad je v plném proudu. Pokud nejste podzimní typ a chybí vám rozkvetlé stromy, zelené louky a teplé slunce v zádech, budete si muset ještě pár měsíců počkat.
Nebo si přečíst dnešní rozhovor s krásnou nevěstou Sandrou, která se vdávala letos v květnu uprostřed jarní přírody.
---
Sandra a Jan plánovali svatbu klidnou, harmonickou a ve stylu "boho vintage".
To ale předbíhám. Než se vůbec roztočil kolotoč svatebních příprav, musela samozřejmě nejdřív přijít jistá otázka...

Nejen svatba, ale i žádost o ruku jsou chvílemi, o kterých sní mnohá dívka už od mala. Jak to proběhlo u vás? Bylas překvapená?
Honza mě požádal o ruku na naše pětileté výročí 19. května 2017 v Krumlově u zámecké zahrady. Zásnuby jsem tušila, ale i přesto to nenarušilo ten okamžik překvapení, když se to stalo. Bylo to krásné a roztomilé. Honza byl tehdy hodně nervózní a celý červený. emoticon 

Bavili jste se o svatbě už před zásnubami, nebo jsi žádost o ruku vůbec nečekala?
O zásnubách jsem mluvila snad nonstop, tak moc jsem si je přála :).

Měli jste dopředu nějakou představu, jak by měla vaše svatba vypadat?
Vůbec. Když jsme byli ze zásnub na cestě domů, Honza chtěl svatbu už v září. Ale já z toho byla nesvá, nevěděla jsem vůbec jaký styl svatby bych chtěla mít, jak sladit barvy apod. Když jsme se pak rozhodli, že svatba bude přesně do roka a do dne, což bylo 19. května 2018, vnitřně se mi ulevilo. Zároveň jsem narazila na stránku Beremese.cz , kde jsem se nechala hodně inspirovat a zde i přišla na to, který styl svatby je nám nejbližší.

Co svatební přípravy? Byla jsi jednou z těch nevěst, které si vše chystají samy, nebo jsi využila služeb agentury?
Přípravy jsem si užívala na maximum. Nechali jsme si ale také pomoct od agentury "Šik svatby" Evi Glaserové a jsem za to nesmírně ráda. Tak jak jsem si vysnila naší svatbu, tak nám ji Evička pomohla zrealizovat. Díky ní jsme si s manželem užili svatbu plnou pohody, bez žádných organizačních starostí. Jestli nevěsty váháte nad volbou koordinátorky, za Evičku dáme i ruku do ohně.
Tolik poctivě odvedené práce a stále s úsměvem na tváři je důkazem toho, že když člověk dělá, co ho baví, výsledek stojí za to. 

Pomáhal manžel s přípravami?
Když jsem potřebovala pomoci tak pomohl. Upřímně jsem byla ráda, že mi nechával volnou ruku a že vše, co jsem vymyslela, se mu líbilo. emoticon

Při Vašem dni hrála významnou roli příroda, přírodní prvky, les, louka.... Kde se vlastně svatba odehrávala a proč jste zvolili právě takové místo?
Obřad se konal v Terčině údolí. Tohle místo je naše srdcovka, je to jedno z míst našich prvních společných výletů. Jezdíme tam pravidelně několikrát do roka, milujeme tu přírodu a atmosféru. Už jako svobodní jsme si říkali, že by zde byla krásná svatba a opravdu byla. Jsme za tohle místo vděční.


Co vybírání svatebních šatů? Jak jsi našla ty pravé? Měla jsi nějakou vizi, co chceš a co naopak ne?
Od začátku jsem měla představu o dlouhém rukávu, krajkovém body a sukni s rozparkem. A tak jsem si vyhlídla jedny svatební šaty na vinted.cz a objednala si je. Byly krásné ale tak těsné, že jsem je stěží ze sebe dostávala dolů.
A tak hledání těch “pravých” nepřestávalo. Tři měsíce před svatbou jsem našla další na beremese.cz, paní byla z Brna (já z jižních Čech) ale po první zkušenosti jsem si je chtěla vyzkoušet. Naštěstí mám kousek od Brna sestru a tak jsem si za ní udělala výlet a rovnou jela vyzkoušet šaty. A domů jsem neodjela z prázdnou, měla jsem konečně ty mé vysněné.



Samostatnou kapitolou nevěstiny vizáže je účes a makeup. Podle čeho jsi vybírala ty? Měla jsi nějakou konkrétní představu, co bys chtěla vytvořit?
Co se týče makeupu nechala jsem to na mé šikovné kosmetičce Míše Langové. Co se týče účesu, tak na zkoušce jsem sice byla, ale po skončení zkoušky jsme si řekly, že uvidíme až v den D, jaký účes nakonec zvolíme. V závěru jsme vybraly úplně něco jiného než jsme zkoušely.


Když se posuneme ke svatebnímu obřadu- na základě Tvé zkušenosti je lepší být utajenou nevěstou, nebo se naopak vidět s ženichem už před obřadem?
Rozhodně utajenou. Ten pocit, kdy se vidíte po dlouhých ranních přípravách u oltáře se svým mužem, je nepopsatelný.



Je něco, co bys ohledně svatebních příprav doporučila ostatním? 
Doporučuji nevěstám, aby vše zařizovaly s klidnou hlavou, zbytečně se nestresovaly a nehleděly na názory ostatních. Žádná svatba není dokonalá a proto je nezapomenutelná.

Máte překrásné fotografie. Jak významnou roli podle tebe hraje v den D svatební fotograf?
Vzhledem k tomu, že zachytí ty nejkrásnější okamžiky Vašeho dne, tak hraje opravdu velkou roli. Doporučuji na fotografovi nešetřit a vybrat si opravdu šikovného.



Děkuji Sandře za rozhovor i za možnost nahlédnuté do svatebního alba.


Komentáře

Okomentovat