Začínáme ...

Hezký den, těší mě..

To je asi ta věta, kterou by měl člověk začít, když začíná... Teda, chápete, jak to myslím. Když začínáte cokoliv s novými lidmi. Když vstoupíte do nového prostředí. Když se někomu představujete. Někomu novému, koho ještě neznáte a kdo nezná Vás. 
A u mě to tak bezesporu je.
---

Začínám s blogem. Nikdy jsem to nedělala. Blogování myslím. Psaní, to ano. Ale už před lety. Jestli mi ve škole něco šlo, tak to byly v předmětu "český jazyk" slohy. Bavilo mě psát, nechat fantazii plynout, přenášet své myšlenky na papír. Takže jsem občas, hlavně když jsem byla nemocná doma a měla víc času, psala. Pořád s takovou představou, že vydám knihu. Jednou. Někde doma ty výtvory mám ještě zahrabané.

Kromě milovnice čtení a psaní jsem taky nenapravitelný romantik a snílek. Zároveň i realista, který vidí věci tak, jak jsou.
Dalo by se říct že stojím nohama pevně na zemi a hlavu mám vysoko v oblacích.. Detailista, perfekcionista, ráda věci organizuju, vymýšlím, tvořím. Věřím v lásku na celý život, jakkoli se to v dnešním světě někomu může zdát utopické. Moji rodiče jsou spolu šťastně 26 let. Opravdu šťastně. Ne jen ze zvyku. Ne jen proto, že by se jim nechtělo absolvovat rozvod, dělit majetek, zvykat si na změny. Ne. Všechno vždycky přestáli a společně zvládli proto, že se upřímně milují a jsou vděční jeden za druhého. Ať se děje cokoliv. Tvoří jeden z mých největších životních vzorů.
---

Tím se dostávám k manželství a potažmo svatbám.
Svět svateb mě fascinovat odmala. Já byla vždycky klasická holčička, co miluje šaty, kytky, korálky a sní o tom, že bude jednou dospělá paní s krásnými dlouhými vlasy, co nosí boty na podpatku a v ruce stylovou kabelku.
Nevěsty pro mě byly moderním ztělesněním pohádkových princezen. Všechny ty sukně, krajky, třpytky, volány, závoje... Tohle se líbí asi hodně holkám, ovšem většina z nich z toho časem vyroste. Ne tak já.

Svatby jsem milovala pořád stejně, bez ohledu na věk. Měnilo se jen to, že jsem se o ně začala zajímat víc "do hloubky". Už to nebylo jen o nevěstině vzhledu. O šatech a špercích. Mým koníčkem se kromě toho nově stala i záliba v "backstage" svateb. Organizace celého dne, vše co je před ním třeba zařídit, profesionálové ze všech možných oborů, kteří se starají o to, že v onen den je všechno jak má být.

Když po letech přišla na řadu i moje vlastní svatba, bylo všem  jasné, že bude vymazlená do posledního drobečku. Logicky.
Když se vdává puntičkářka, perfekcionistka, romantička a totální blázen do svateb v jedné osobě, tak to ani jinak dopadnout nemůže, než totálním předsvatebním zařizovacím šílenstvím :).

Svatba proběhla, ze mě je šťastně vdaná paní a začínám se svatebním blogem. Ráda bych předala dál to, co jsem během příprav mého vlastního dne (a vlastně během celého mého, svatbami protknutého života, nabrala.)
















Komentáře